All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

17 March 2012

Spend time dengan Si Cantekk ^_^

 heyyo ^_^ ,
Assalamualaikum Cinta.


Hari nerr mahu citer pasal sepupu akuhh yang super Comel nee . hAhaR :D . kalau kau bace kan Efa, agakAgak kembang ark ? lau kembang , koyakk aku tak tahu ehh. hew hew . :)) erm , ahh .  aku pegi date same budak comel bawah nieh . Kami date di Bandar Kluang mehh . haha . yelaa dekat mane lagi kan . --'' . situ jek paling dekat . hee . tempat pilihan kami of the coz arh Kluang Mall kenn , :'D . *wink wink . 5minit jehh dari rumah aku , hahAr . senang lahh siket mehh mahu pegi sane .


adek efa , zaraa , orang jalan dia tidur . haha .
zara-2 , comel lettuw ^__^ 



okehh , kami jalanJalan lahh mehh disana . Tak ade benda punn sebenarnya nak buadd , layan jek sepupu akuhh nehh mek. ekod jek dia . haha ! act, family efa punn ade jugak . tapi kteorang jalan sendiri sendiri jekk . family dye punn jalan sendiri . mak efa [mak cik aku] erm  , pegi Pacific, belanja barangBarang dapur , ayah efa dengan adek dia yang lain tengok wayang . cerita ape ntah , tak ingat lahh . aku dengan efa punn tengok wayang jugak . citer 7 Petala Cinta . hahaR . sebenarnya, tak rancang punn nak tengok wayang , lastLast tengok jugak coz mak efa dah bagi duit . hek hek :) free mehh, sape nak tolak kan . so , layan jehh . tak sangka pulak akuh cter tuhh baru keluar hari khamis , mens semalamnyer lahh kan . esoknya kiteorang dah tengok , padan lah ramai yang nak tengok cer tuhh biler aku post pasal cter tuhh dekat fb , HahaR . ade orang jeles mehh , heee . :D . sorry lahh ekh . aku dah ajak kau Mai, kau yang dok labis nun . naseb lahh yekk . lain kali jek lahh .


menunggu sebelum masuk kedalam pawagam :]

disebalik 7 Petala Langit dan 7 Petala Bumi ,
terdapat 7 Petala Cinta . :]






habes saje cter tuhh dalam 1jam 30 minit , aku dengan sepupu aku nee pegi mencari surau untuk menunaikan yang WAJIB . habes jek solat asar pegi Makan , dekat mana lagi kalau bukan KFC mekk , haha ! situ jekk yang macam coolCooL jek makan kenn , ^_^ . errm . habes makan aku mencari kasut untuk kawad mehh , bukan xdek kasut . aku dah beli dah dulu kasut sukan tapi tak sesuai untuk kawad . hermm . so, terpaksa lahh cari baru . daripada aku pakai kasut sekolah nanti lagi tapak dia rosak . ermm . aku balik rumah after solat maghrib dekat KM , area pukol 8 lebih tuhh balik rumah mak efa hantar . haha . untung lahh jalanJalan sampai ke malam huiish, jalan betol tuhh kan ima ! padahal ada jek barang aku tak beli lagi untuk esok . hoho . biar jek arh . takde hati punn nak balik asrama sebenarnya . :/ naseb jek lahh kan . sob sob . :( 



bersama efa di KFC ^_^

Nie kasut yang aku beli PINK ?? haha .
comel kann . :)) 



okehh . petang terakhir dekat rumah . :(
esok sudaa di asrama mehh,
HARAP nya baik baik jek la yekk esok .
#kbaii ^_^









Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment