All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

16 March 2012

Insomnia . -.-''


assalamualaikum . 
hyeee ^_^v








okeh . hari nee dah hari Jumaat dah . aduduu . cepatnya masa berlalu kan . =,='' . lagi 3 hari jek dekat rumah . mak aiih . tak rase pun macam cuti seminggu mekk . apee kah ?? hermm. mybe aku banyak masa stay dekat rumah jek kodd . tuhh yang tak rasa macam cuti kan . dah selalu macam nie . so, dah tak kesah dah kodd . :) tetiba rasa nak balik Hostel . HAHA ! :'D <----[ikhlas ke Tak tuhh ima ayat kau .tak leyh bla betoii ! ] nak balik sebab aku Rindu lahh dekat kawanKawan aku . especially budak sebelah katil aku . aiishhh . :/ okehh . tuhh jek sebab aku nak balik yek ! tapi kalau untuk menghadapi sisaSisa hidup aku disana ,kirim salam jek lahh ea . HahAr . :)    


herm . agakAgak pelik tak asal aku cakap macam tuhh ? gaya macam alaAla Anti-School . cehhh-2 , Tak ade lahh sampai benci skola kan . over sangat tuhh . HAHA . dah 3 tahun lebih dah kat sana , tak kan nak antiAnti lagi kodd . err .. ntah la. aku rasa TAHUN NIE sangatSangat lah penad duduk disana . tak macam tahuntahun sebelum nee . erm, mybe dah upper form memang cm nee lahh kan . hem. papePon aku HOPE sangat kehidupan aku disana lebih baik dari sebelumnya . [aaminn~]


okeh . sebenarnya saya mahu cerita tentang Insomnia . mens sukar untuk tidur . huhu . ade kah aku salah seorang penghidap tuhh ?? ouhh . Dijauhkan . tak nak aku . susah jek mekk . errr . TAK pernah aku TAK TIDO SEMALAMAN start daripada pukol 7.00 p.m [14Mac] sampai 2.35 a.m [16Mac] . caye tak ? HAHA . tak nak caye sudah . :'p .


betol dherr . tak kan aku nak tipu kodd ape yang aku tulis kan . hemm. aku tak ta tdo sebab ape ekh ? hahh . mesti tertanya-2 . haha . okeh , malam rabu tuhh aku buadd kimia+nota biologi . khamis pagi buadd pembetulan add math+ Hw Bahasa Arab+ Slide show Biologi . tuhh Homework yang aku sentuh lah . kalau kau nak tauu aku wat hw tuhh istiqamah ke tak, of the coz la aku cakap tak . ye. aku buadd pun sambil online mekk . haha . mane tak nye . kalau tak awalAwal lagi aku dah tido . err , plus updated belog nee sekali . haha . tuhh yang sampai tak tido . :) [bole segar sebab petang tido lame ^_^ ]


semalam sebenarnya dah ade kodd 'orang' suruh aku tido , katenya bahaya untuk kesihatan lau tak tdo . katanyer lahh . HahAr . (: . act, dah  try nak tido . tapi tak bolee . coz pkirkan HW aku yang banyak gilo~ plus kalau aku tido mesti aku terlajak solat . tuhh yang aku tak nak . tahanTahan sampai pagi tadi . kol.2.35 tuhh baru aku tdo . malam tadi area lepas isya' tuhh dah peningPening kodd kepala, hahh . tapi sebab slide Bio tuhh , xnak tido ! lagi pun dah ade orang ajak stay up.. follow jek lah... kan Farina ? haha . :)) . sampai pagiPagi tuhh aku sampai terfikir asal lahh aku tak ngantok-2, Allah tarik nikmat tidur aku kea ?? uhukhuk ! alhamdulillah belom lagi . haishh. risau pulak aku . haha .

oke-2 , so..Korang jangan contohi ea , Memang Tak baik pun tak tido nee, karang kurang tido badan sakit sakit plus senang dapat penyakit . lagi susah korang nak hidup kan . hargai lah Masa anda sebaiknya . :))




 //hari ni nak HangOut dengan sepupu . ---->Efa Nani Azman . :))
oke baii . 




Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment