All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

18 February 2012

minggu yang Busy di sekolah saye ! ^_^

assalamulaikum . (:
hyee ^__^ ,

nak start dari mane yekk . = =''
hahh ! minggu sebelum-2 niehh sangat lah Busy ye di sekolah aku .
kenape aku cakap cm tuh . hahh .



Let's Read :: (':





8FEBRUARI2012 ::
hahh . hari first sekolah , lepas cuti empat hari kan . mase hari tuhh ade MTQ  [Majlis Tilawah Al-Quran] peringkat sekolah . MacamMacam  la pertandingan diadakan , seperti Tilawah Al-Quran,Huffaz, Syarahan , Khat , dan Nasyid . :) .

Aku masuk Khat , padahal xdek lah terror sangat . haha ! saje jek masuk wakil kelas 4IBNU RUSYD . agak lahh kan , tulis jek lahh . bukan payah naa. huu . tempat budakBudak Khat nie dekat makmal Sains . sure lahh kan ade ekspiremen lower form . nak dijadikan citer, masetengah khusyuk-2 tulis nee , aku tak perasan pon ade satu BIKAR yang berisi Liqiud Blue Colour dengan Pokok ape nta , tumpah atas test pad akuhh . satu buku test pas tuhh Basah . memang tak bolee diselamatkan lahh . Muka Redha jek . huhu . naseb ade spare test pad lain .maklum arh testpad banyak guna . lagi-2 untuk ADDMATH . >.< .

then , Nasyid pun aku masuk . wakil betch form4 L.E.N.S.A . :) serius BEST ! nasyid tuhh aku pemain muzik . woahh , ingatkan senang . susah jugak rupenyer . kalau muzik tak kena, nasyid yang didendangkan memang tak sedap lahh . Solo : Izzati Nashreen [ketua betch aku] dengan Adila Abdullah . Penanyi Backup : Amira Atiqa, Firzanah , Aisyah J , Afifa Ariffin , Efa Nani dan Hidayu . Pemain muzik : Nailah , Qistina , Dan Aku . :'D .. BudakBudak betch aku kate sedap . huu . insyaAllah leyh menang kan . sampai budak f5 pun takod sebenarnyer dengan kitaorang pnyer performance. huu~ tapi adat pertandingan , mesti ade yang menang . dan ada yang Kalah . :)) . Doakan ye kami menang .


Kumpulan Nasyid L.E.N.S.A Al-Iman . :)



gmbo kenangan Dengan Biha dan Wawa . :)




9&10FEBRUARI2012 :: Sekolah jadi Tuan rumah BOLA TAMPAR . huh . seklah aku hantar wakil lahh kan, tapi aku tak join pon . tak power lah nak maen bola tampar nee. Tampar Anak Orang bolee arh , hekhek .>.< NAK ?? Mehh cnie . FREE of charges jek mekk ! :'D . haha ! gurau jek okehh . kang aku Tampar anak orang free jek kena saman dengan Parents Korang . fuhh . naseb lahh aku belum hilang akal lagi kan . okehh .dua hari suntuk tuhh , My Class IBNU RUSYD . budakBudaknyer kena jadi Marshall a.k.a pembantu padang laa . fuhh . sebenarnyer dari minggu lepas dah uzh suruh hantar nama sape yang nak , tapi satu kelas pakat TAK NAK . haha . see ? bertapa sehati sejiwanyer kami . :p lalalalala~ memang tak hantar name pon minggu lepas .sekali hari rabu tuhh, uzh Diana datang kelas jumpa PKT kteorang , Nailah . dia kate suruh jadi jugak marshall f4 . kteorang TAKNAK sebab , khamis / jumaat tuhh ade BIOLOGI . dah lahh lame giler tak blaja biologi , kelas 4/2 dah rush jauh dah . kteorang baru 3kali jek masuk makmal tuhh . tuhh lahh asyek cuti jek . huhu . then , nak Tak nak kena pegi jugak . satu kelas jadi marshall . aku dengan 8orang budak yang lain kena jadi marshall dekat sekolah Vokasional . sebelah Smkas jek tuhh . pagiPagi berjalan lahh kaki kami ke sana . Pagi Dan Petang ! dua hari berturut-turut taw . Hasilnyer . MUKA KAMI BURN . haha ! gaye dah macam pemain jek . padahal marshall jek kodd . efect Matahari memang Kuat . huhu . plusPlus muka yang cepat burn macam aku nee . haisshh . sabo jek lahh . :(  untunglahh kan jadi marshall . uzh norizan n ust firdaus kate setiap langkah kami kesana satu pahala. InsyaAllah . :'D akhirnyer sekolah aku budak laki No.1. Budak Perempuan nyer No.4 . Better lahh dari tahun lepas . Congrated yekk korang ! :))

nie pemain Bola Tampar SMKAS .

BUDAKbudak Marshall :)


11FEBRUARI2012 :: Pemilihan Kawad Kaki PPIM . wohoo~ . niat memang nak msuk kawad tahun nee . tapi hajat tak kesampaian lahh . huu . sokkay lahh kan . Tahun depan ada . InsyaAllah wat yang terbaik . herm . takpe mesti ada hikmah aku tak masuk . lau tak busy dia MasyaAllah . bek satu sukan jek aku masuk bola baling .  huu . aku masuk bola baling tahun nee . be better tha last year ! jyeaahh~ :'D . Nak menang pulak , asyik kalah jek . huhu. wat penadd jek kan latih . hemm . akhir bulan 3 aku lawan . doakan aku yee ^^,


12FEBRUARI2011:: Keceriaan Kelas dan Dorm . huu . haisshh , pagi ahad tuhh ade prhimpunan dekat dataran aspuri . macam selalu lahh kan .dengar Kp dan Exco-2 cakap then Duty asrama macam biase . Kemas-2 dorm , penadd seyh. yelaa petang tuhh pukol 6.30 ade checking dorm . fuhh . sabo jek lahh . rase cm aku sorang jek beriye kemas . haha !! takde lahh . ade jugak ahli dorm laen kemas tapi, siang tuhh ramai yang outing . petang kol 5 ade yang pegi kawad . sape jek yang tnggal at dorm memang penadd lahh . berapa orang jek mase tuhh . memang tungkus lumus lahh bersihkan . hahh ! pukol 3.30 petang tuhh aku g kelas dgn lyha , nailah , izaty , n amira atiqa . CAT KELAS pulakk . tudung AKU terkena cat ! woahh . terbaik arhh~ . banyak lahh jugak cat . plus dgn dak laki cat dinding kteowg cat jejari tingkap tuhh . pasang langsir lagi . woahh ! kelas dah lawa dahh . uzh pun puji taw . haha . :'D nak tengok kelas aku mehh cnie "Haya haya il'lla 4ibnu Rusyd" :'D


16FEBRUARI2012:: PUASA PERDANA . apeekahh = ='' . hahh ! hari kamis tuhh satu sekolah kena puasa sunat . jyeaaahh . XD . best lahh kan puasa ramai-2 . mase buka tuhh , alaAla puasa ramadhan taw . mase buka tuhh makan nasi , ayam masak asam pedas , ikan goreng , kurma , sayur dan air oren . alhamdulillah dapat puasa habes . :) tinggal 4HARI LAGI JEK puasa nazar aku . .petang tuhh , aku ngan lyha kuar bandar dengan uzh nora coz nak beli kain softboard Sidang . jyeahhh . memang letih mekk , petang dah panas . balik dari bandar kol 5 lebih tuhh terus baring dekat tengah-2 dorm . hoho ! bangun 5.45 mandi, solat asar , dan serve makanan . b4 tuhh aku call mak aku dulu nak btaw esoknyer aku balik . memang Tak sabo taw nak balik umah . letih sangat minggu nee dekat Hostel . biskotBiskot yang aku beli sume dah habes . haha . balik nie memang masuk stok baru lahh . Ada budakBudak nee kata 16.02.2012 keluar result 2nd intake SBP . woahh . Mengharap~ :) tapi aku rase memang tak akan dapat kodd . yelaa , macam layak jekk dapat . hermm . takpe lahh . smkas pon okehh kan . tapi kalau aku dapat , insyaALLAH aku angkat kaki . huhu .

SORRY A LOT's to Farina n Afiqa . korang mara aku kan aku tak btaw korang pasal aku buadd rayuan tuhh . TAPI ... aku rase aku dah pena btaw farina . hermmm . malam tuhh dekat dorm lahh kawan . at midnight . mybe kau pun dah ngantok sangat kodd tyme tuhh . tak sedar kodd . biar lahh . past is past !  aduhaii . sebenarnye ...bukan aku xnak cter-2 nee . SEGAN mekk . >.< . aku tak sePOWER korang taw . 9A"s student . senangSenang jek nak Dapat SBP tuhh . lain lahh akuhh kan . so Sorry dear ! :'( .


hahh! kami dapat kawan baru . HANISAH . budak musyi . result dye same jek dengan aku . huu . tapi dia masuk 4.2 lahh . duduk dorm iis , masyitah . sebelah dorm aku jek . baek lahh budak nyer . diam jek dia . muka dia irasIras athirah jamaludin budak 4.1 herm . untung lahh kan dapat masuk sini . bukan senang budak pempoan f4 nak masuk smkas kan . maklum arh aspuri full . huahua~ Piqa n Farina kata KEMBAR hanis . haha !! kembar lahh sangat kan . name ayah pun lain mekk . :pp sokaayy lahh kan. hanis pindah . hanisah datang . hoho . untunglah 4.2 kan .?? hahaha~ XD



okehh ! panjang citer sudaa aku taip kan .
hahaha~
Hahh . lupa pulak , minggu lepas ramai budak f4 demam ,
Bestfriend aku nee pun tengah demam panas .
haisshh . naseb dekat rumah dahh .

jage diri ekhh kawan ! jangan lupa makan ubat .
lau tak, kau tak balik Hostel . aku sorangSorang jek . :(


sekarang pun tengah sakit tekak .
hope tak demam !
Susah mekk demam, esok tak balik jugak kang aku .
dahh lahh minggu depan PK1 .
cuakk :L
doakan AKU TAW ! ^_^

OKEHH lahh . sampai sini jek post kali nee .
kbaii . :'D

Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment