All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

7 February 2012

tiga cerita dalam satu ! hahaha~ :'D


heyy ! assalamualaikum . :'D


ello-2 . ((:
ahaa ! ape kabo semua ??
hope u oll's sehad-2 belaka yekk .

okehh , macam mane Maulidurrasul kali nie ?
apee rasa ??
wuuu~ mesty syiokk kan . :'D
yelaa . dapat makan nasi minyak dalam dulang ramaiRamai .
best kan ? haha !
makan ajee kan akuhh nee. >.<

haha . bukann mek, sebenarnyer .
saje jek mahu citer pasal makan nee .
erm , lepas makan ramai-2 tuhh dengar Ceramah .
lagi lahh BEST . plus dapat dengar n tambah ilmu . ((:
hewhew . :3

macam lahh aku dengar kan . =='
hari Ahad malam tuhh, aku pergi jugak majlis Maulud nee.
dekat Taman Seri Kluang Barat .jauh lahh jugak dari rumah akuhh .
sebab taman nie , area-2 stadium .20 minit lahh jugak dari rumah .
ntah angin ape ntah malam tuhh ,
dengan RELA hati sebok nak ekod ayah aku .
hahaha ! apee lahh ima nee .
pergi sana , makan lah dulu kan . pas tuhh dengar ceramah .
jyeahhh ! aku dengar jek . tak tahu pon siapa yang tukang bagi ceramah tuhh .
maklum arh , aku , kakak aku , adik aku , n mak aku kena duduk bersila dekat bawah .
depan semua dudok atas kerusi . so, terlindung muke penceramah tuhh .
tak nampak mekk . huhu .
layan~ :))



area-2 kol 11.15 balek to sweet Homes . huhu .
ingat balik tuhh nak sambung buadd HOMEWORK ,
yang satu pun aku TIDAK SENTUH lagi .
ohhh maaiii~
tapi apa kan daya .
Syaitan menghantui diri suruh tido AWAL . ngeng~ :L
Sudaa 3 hari cuti , satu homework pun aku tak sentuh lagi .
apee kah ?? =='



okehh ! siang tadi lepas aku gulingGuling depan lappy tuhh .
aku termenung kejap . XD
n fikir , bila agaknya aku nak siapkan ??  =='

ADD MATH , FIZIK , KIMIA , ESSAY BI/BM , NOTA KOMSAS , MATH MODE .


Banyak bukann ??? =='
lalalalala~ XD
bolee lagi tuhh kan Ima nee goyang kaki tengok jek homework tuhh .
SERIUS ly, minggu nee aku MALAS GILER nak buadd homework nee.
tak macam sebelum nee, Homework aku sebelum balek mesty SIAP ! :)
aigooo~ 
ape pasal ima ??? what happen to me ???!!! :((


okehh . lepas azan ZOHOR tadi , baru dapat Hidayah nak buadd homework .
satu demi satu . aku buadd .
start Dari NOTA KIMIA , KARANGAN BM , MATH MODE DAN KOMSAS . 
hari niee tuhh jekk aku mampu buadd ! 
WOAHH ! 4 kerja SIAP 1/2 hari . hebadd ? =='
belom lagi lahh ima !! c(:


FIZIK , ADD MATH , ENGLISH ESSAY .
aku tak sentuh lagi ! baru terfikir nak buadd add math dengan budak power add math tuh , 
tak kesampaian mekk . HOHO . :'(
Sokkey lahh ! back to Smkas tanyer budakBudak Bijak mehh . :'D




walaweyh~ esok SUDAA back to hostel tersayang mekk. 
aduhaii . :(



Ya Allah . kuatkan akuhh . berilah segala kemudahan dalam semua urusanku .
be much BETTER then past ! ^_^

insyaAllah . :)
aamiin ~


petang tadi aku pergi bandar , area pukol 5.45 petang.

naik motor sajee pergi bandar just nak beli Tudung PENGAWAS baru .
maklum lahh kan , tudung lama tak lepas piawaian mekk . >.<
whoaa !


"BEFORE betolkan student lain ,

PEMIMPIN perlu lahh jadi contoh yang TERBAIK ! "
[ayat Ketua Pelajar Puteri sekolah akuhh]

tibaTiba , bila dah form Four nee.
berat sangat BAHU kiri akuhh nie .
woahh ! terase sangat berat maa dengan tanggungjawab yang diberi .
Kaki sebelah in THE HELL ! ^.~
BERAT tak berat tugas seorang pemimpin nie . =='
[lu pikir lah sendiri . hewhew :3]

Ye . just fikir Positif .
semua yang berlaku sudaa tertulis untuk aku .
dan smtink buruk yang berlaku dekat aku pasti ada hikmahnya . :)
sabar dan tabah menerima dugaan nya .

[ sabarlah duhai hati . kuatkan aku Ya Rabbi . (': ]


really Hope ME to be a GOOD GIRL then past . :'D
Aamiin~ :))





tyme nie kami di Pizza Hut's Segamat . :)
bukan senang aku nak HangOut same kau Kawan . 
see . kita SameSame HangOut kan . akhirnya . :'D
keep this moment FRIENDS ^^,


note special for u :

aku mintak maaf banyakBanyak ea pasal hari tuhh .
take time to Story from first until then ...
Kau KAWAN SAHABAT dan juga TEMAN aku selamanya . :'D
insyaALLAH . ((:
song :: SEBUAH PERTEMUAN -Unic . 
dedicate for u sis ^_^ 
okehh . tc yeww . 




okehh !
post kali nie, sampai sini saje .
esok saye balik asrama .
doakan yang baikBaik jehh ea untuk aku .
thank You . :)


assalamualaikum . 






/kalau Kau baca , kau pasti Tak kan senyum lagi kan . huhu . ye ! aku tahu .
pape Pon see u di IPTA yeww ! ((:

Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment