All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

5 February 2012

HangOut Segamat (:

hyee ! ^^, assalamualaikum .


jyeaah . lame sudaa sye tidak update bukan . hee .
pasti korang nantikan post baru . [pasan = ='] :D
HAHA !


OKEhh . let's start .
setelah seminggu aku di Smkas , akhirnyer sampai jugak d Kluang nee .
alhamdulilllah .
:'D


okehh . setelah merancang untuk Hang Out di Segamat nee,
tanggal 4Februari2012 dapat jugak keluar dgn budak-2 nie .
sebenarnyer ade sorang tak dapat datang ---> ADILA FARHA .
sebab ade hal di kampungnyer .
takpe Kawan . lain kali kita hangout lagi ea . :')


hari jumaat tuh , aku stay semalam di rumah Faalihah .
thnxs ekh kawan . hee .
jadi rumah tumpangan sekejap . :')
yelaa . terpakse arh stay umah dye .
aku budak Kluang mekk, jauh dari segamat tuhh .
bukan senang taw aku nak stay segamat nee, huahua~ :)


esoknyer pukol 11.15 pagi keluar pergi Pizza Hut's dekat segamat .
Aina dengan Lyha yang nak belanja kteorang .
follow jek lahh kan . :)
semua yang pergi 10 ORANG
[aina.liha.izaty.fara.iis.piqa.farina.ainul.adek aina.n AKU]

nie antare gambo-2 yang kami snap :)











herm. lepas makan-2 tuhh, pegi One Segamat pulak.
tengok wayang pulak . hee .
SUMPAHAN KUM KUM .
seram lahh jugak . huhu .
tapi syok arh . before masuk wayang tuhh ,
asyek berposing jek lahh dengan budak-2 nee ,
gune Canon aina shareena . (:

dengan adenyer Syazlin , layan jek dak kecik tuhh .
kecoh betol dia . macam kakak dia jugak ! haha . :D
best-3 ...

lepas habes tengok wayang tuhh ,
posing kali terkahir dekat one segamat tuhh .
then, aku, ainul n izzaty dah kena balek Kluang balek dah .
naek bas Ting Tong .huhu . :)
first time naek kodd .
pengalaman tuhh . huahua . :D

hahh ! mase dekat mane ntah,
bas tuh full giler dengan mamat endon dengan bangla .
pehh . cuak jek dahh dok dalam bas tuhh .
naseb tak apeApe .
sampai YongPeng dyowg trun dah . lega . huhu .

dalam area kol 6.45 aku sampai ayer hitam .
sampai-2 jek bas ke kluang n simpang renggam takde .
terpakse lahh call mak masengMaseng untuk amek dekat ayer hitam tuhh .
sementara tunggu mak aku dan ainul sampai,
aku pegi jalan dekat kedai area-2 situ .
nak belanja ainul !

aku beli bantal untuk tido .
kaler hijau . comel jekk .
haha .
pas tuhh duduk lahh dekat stesen bas tuhh,
sampai mak aku datang .
pukol 7.30 kodd baru sampai.


mase tuhh ainul dah balek dah .
sorangSorang jek lahh aku tunggu . hermm.
mak dia bagi murtabak ! sedaap . :D
Weee~ Terima Kasih mak cik . ((:


pas tuhh, teruskan perjalanan balek kluang .
before tuhh terus Singgah masjid kejap,
nak solat maghrib dulu .
pas tuhh baru balek rumah .
huhh ! akhirnyer . sampai jugak rumah nee . (:


mase sampai rumah , salam abah.
dia pelok ! huahua :')
terharu . haha . rindu sangat dah tuhh .
love u DAD ! <3



OKEH ! aku online,
first-2 aku bukak of the coz lahh Facebook  kan .
huahua . takde benda pun yang aku tunggu keluar .
okeh . aku paham . kau tak balek . :)
takpe lahh kan .
yang penting kena blaja elokelok kan ?  :'D
insyaAllah . doakan aku yee ^^,



oke lahh . post sampai sini sajee .
assalamualaikum .













Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment