All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

22 July 2012

kesibukkan melanda diriku ! huwaaa~ :(

heyy-II , assalamualaikum... (:
macam mane puasa korang semua kali niee ? okayyy ?? -,-"
okehh, Berjaya sudaah first Ramadhan aku kali nie,,
 alhamdulillah ^_^.v


okehh, post kali ini nak story siket tentang kesibukan aku sejak akhir-II ini... , HOHO ! eyhh ! ima  , gaye macam mengalahkan PM pulakk kan, ye . mybe ! haha~ jangan buadd lawak lahh alimah oi . ehm , okehh sebenarnyer aku sedang sibuk membuat kerja E-Board , <---- majalah sekolah SMKAS2012 . ehmm,, sudah seminggu asyek menaip jekk dekat sekolah tuhh, Homework aku ponn kadang kadang terkapai-Kapai macam tuhh jekk, lahaii kesiann kau kan , aku tak jenguk ponn , so Sorry ! :'( . wuhuu~ ,

serius , baru aku rase sedikit Tension mehh,, time aku nak buadd keja aku,, ade jehh yang tak settle lagi.. pehh sabar jehh , kalau tak sabar memang rase nak hempas jekk semua yang ade depan mata nieh, aduduu~.. uzh suruh hantar keja hari Jumaat , lastLast tangguh lagi~ pehh Isnin nieh kalau tak jumpa dia mengamOk tak diaa ?? takoddd sangat niehh ,, :( . ehmm, kadangKadang aku rase macam aku sorang jehh yang beriye buadd keja tuhh, Hahar . padahal budak lain ade jugak kodd yang kena buadd, tapi dyowg rilek jekk.. kenape ye ? mybe aku bnyak sangat kodd fikir,, ehmm.. bese laa tuhh kan, aku bukan jenis yang suka tangguh-II niehh, bukan AKU kalau suka hantar kerja bukan waktu yang ditetapkan ... hoho .

Tak Sabar nak tunggu semua settle ,, exam PK2 bulan depan,, risaunyer akuu, dengan mid year ri2 tah ape-II jeh,, adoii,, tak nak ade G lagii,, Ya Rabbi bantu lahh aku ,, aamiin . hahh ! SORRY sangat-II dekat orang sekeliling aku,, kadang-II nampak aku tension, xdek modd, terover ngtok , huhu. sorry yekk !! thnxs dekat kau ye kawan , ----> Liha ! selalu rilex kan aku,, kejotkan aku dekat kelas kalau tertido, dgr luahan aku, *cehh, thnxs yek ! (:  Farina ! heyy, sory jugak selalu tinggalkan kau sesorang , ehm.. BUSY jek kan aku, aku tahu kau paham . takpe,, tak lame kodd aku macam nieh, doakan aku cepat-II settle semua kerja , uhuk-II , aamiin (: .








niee lah muka-MUKA E-Board SMKAS 2012 ! wuhuu~
kami mampu melaksanakan yang TERBAIK . ecehhh ^_^





nie gambar hasil edit by : lisa surihani a.k.a Nur FAALIHAH ! tehee ^^, cntekk kan . :)
big Clap hand For her ! (=





mybe nie lahh tanggungjawab yang kena aku buat ,
ALLAH tak akan UJI Hamba dia yang tak mampu laksanakan,
jyeahhh ! :D
ALIMAH KUAT !!

*okehh-II , selamat menjalani ibadah puasa dan amalan-2 lain sebaiknyer , insyaALLAH ! :)






P/s : Awakk ! doakan saya kuat , hati yang tabah, senang BELAJAR , jadi DOKTER , 
thanks you very much ! (=

Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment