All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

21 July 2012

Salam Ramadhan :)

huiyy-II . Assalamualaikum !! ^_^
kembali semula~


setelah lama aku tidak mengupdated ,, akhirnya aku kembali semula ye ! mintak maaf lah, sepanjang ke'busy'an aku selama nieh. HAHA ! macam busy sangat jeh kan .. ^^ , ye mybe! budak tinggal kat Hostel memang macam nie kan . Jarang Balik lah ktekan. hewhew :)) banyak gilaa event aku nak post..tapi slow-II lahh . nanti aku post ehh. nie aku mahu post tentang Ramadhan pada tahun ini . (:


Bertemu semula kita pada Ramadhan kali ini .alhamdulillah (: . ehm ...paling excited first day puasa dekat rumah . tuhh yang syiook wuu ! hee . semalam terawikh ponn berjaya buadd . :D ehmm . tahun nie puasa jatuh hari sabtu, ahaa ! orang kata lau jatuh hari Jumaat KIAMAT nak dekat dahh . ohh , sudah bersediakah kita ? --' . ehmm.. renung-renungkan lahh dan selamat beramal ye~! ^o^


Rasa macam sekejap jehh tahun nieh . tak sangka aku puasa bulan7 . sebulan kemudian Raya pula. then , akhir tahun,, pas tuhh terus jejak ke Zon Genting ! Candidate SPM 2013 ! cuak tak cuak tak ?? wuhuuu~ ?  o.O" Ya Rabbi , cepatnyer mase berlalu . serius ! form 4 nie ponn aku masih terkial-kial lagi weyyh , ehm , busy tak payah cakap lahh, bila f5 sudah busy dengan SPM nyer, semua tugas memang KAMI lah yang kena laksanakan  , so, memang kena rase lahh kan ! yeahhh ~ ehm , takpe-II benda nie akan rotate balik, tahun depan tiba mase junior pulak yang buadd , kiteorang tengok jehh . hikhokk ^^,


ahaaa..dah masuk bulan 7 lahh. selalu nyer time-II sekarang semua tugas-II exco pengawas form5 akan turun dekat adik-II form4 , yeahh ! bila aku tanyer sekolah luar mereka sudah start kerja , f5 pantau jehh . bilaa sekolah aku, f5 still pegang jawatan mereka , Go on lahh~ tak kesah ponn sebenarnya , ye salah kami jugak, mybe Tak nampak Kepimpinan kita orang untuk Jadi Seorang Pemimpin yang terbaik, ehm...bole diperbaiki kan . kadangKadang terasa jugak, mybe kalau diberi jawatan awal dekat kiteorang, insyaAllah Kami bolee belajar dan harap Tahun depan tak lahh terkial-II macam anak itik ~ huhu . kadangKadang sesorang tuhh akan berubah apabila diberi suatu tangunggjawab yang berat kepadanya . (= .


hemm.okayy ! tutup ceritaa tentang Kepimpinan niehh , ahaa . Tahun nie sambut Ramadhan dengan Kawan Baru aku (: .<---------[baru lah sangat kan :p] ahaaa , semoga berkekalan persahabtan Kita il'lla JANNAH ! insyaAllah . aamiin  (=





Duhai Ilahi.... andai ini Ramadhan terakhir buat kami jadikanlah ia Ramadhan paling bererti...paling berseri... menerangi kegelapan hati kami menyeru ke jalan menuju redha serta kasih sayangMu Ya Ilahi semoga bakal mewarnai kehidupan kami di sana nanti.. AAMIIN (:


Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment