All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

14 April 2012

ceciter ^^,

assalamualaikum . :)
hyee ^^,



uhuk uhuk --' . lame sudaa aku tidak mengupdated kan . rindu gilo :D. huhu . sudah sebulan mehh, walaweyh banyak cerita sepanjang sebulan niee. nak cerita sepajang keSIBUKan aku dekat skola , tapi panjang sangat . malas pulak . hAhaR :) after 4minggu di asrama , baru aku balik rumah Terchenta nieh . weee~ :)) . mase dekat Sekola asyik menghitung hari jek taw . haha . yelaa, budakBudak nie ade yang balik seminggu sekali . Jeles ! :p  untunglah rumah dekatkan , balik selalu pun takpe . huhu .


okehh . aku just nak Point jek ape aku buadd selama sebulan tuhh ,

24.03.2012 :: uruskan Pesta Buah-Buahan untuk budakBudak f1 , benda nie Naqib dan Naqibah form 4 dan exco Usrah terlibat . aku naqibah,, so kena lah uruskan rite . Best ! :))

28/29.03.2012 :: Pertandingan bOla baling peringkat daerah , sayang tak menang . dapat pegi suku akhir jee .. tapi sokkayy lah kan . ade peningkatan dari tahun lepas . insyaAllah tahun depan pegi akhir . :'D .

30.03.2012-01.04.2012 ::
Kem Nadwah Ilmiah peringkat Negeri . sekolah aku jadi tuan rumah , aduuu...minggu nei patotnya , minggu balik, tapi semua peserta KNI nie tak balik . yang terlibat naqibah + pengawas form 4 . best ?? haha . best lahh kodd . tapi penadd mehh . errr ,, dapat kenal kawanKawan baru . dari smka lain . tuhh yang syiokk . tapi siyez lahh , setiap kali ceramah , setan hasut akuhh . haha , tido jek laa :/ yang best jek aku dgr . lepas tuhh,, hilang .... hehe . ^_^

03.04.2012 :: Kawad Kaki PPIM peringkat Daerah . Alhamdulillah JOHAN . nanti pergi negeri dekat PPD BATU PAHAT . ayuhh , sape orang BP tengok , anak watan segamat nak berentap di sana . hew hew :3 . doakan kami berjaya ea di negeri :)) .

6/8 .04. 2012 :: Jadi fasillitator Kem Kilauan Permata Islam . :) peserta yang terlibat f2 . woo, buadd dekat skola jehh . penad memang penad mekk . baru aku ingat nak rest hujung minggu tuhh . tapi, terlibat dgn KKPI niee. so layan jek lahh~ best best . lagi lagi mase game BURUNG HANTU jam 2pagi sampai 4pagi . seronok kenakan budakBudak nee. bagi diaorang sedar siket . haha ! alhamdulillah habes kem, nampak budak Budak niee berubah . kumpulan yang aku conduct, jadi GROUP terbaikk !! :D . see kakak faci nyer lahh kan , haha . pasan dah niee ima . :pp  .


yeahhh ! setiap hujung minggu penuh program kan ... mase untuk rehat pun takde . herm, minggu niehh ade MTQ peringkat negeri kodd skolah akuhh , ptotnyer budak f4 yang terlibat jadi marsyel tapi exco amik . bagus bagus ! lau tak, tak balik berapa bulan ntah aku nanti . haha . err ,,

sekarang sekolah akuhh tengah ade kempen HATIKU MILIK SIAPA ?? huahua . macamMacam dah ade aktiviti nyer ,, kadang Kadang terase bila cakap pasal zina hati niee. Ya Rabbi .. banyak dosa mehh , memang lahh aku tak couple ,, tapi..... perasaan tuhh  mesty lahh ade kan ...  hope Hope dijauhkan ...

errr...aku rasew banyak dah aku abaikan kau Kawan . aduduu..banyak tinggalkan kau sorangSorang . sorry sangat-2 taww ! :( . kawan sampai bilaBila taww . :)) . rindu kau dherr ! hermm... bila lahh nak jadik cam duluDulu lagi . f4 sangat busy . adoii,, tak cam f3 .. beza sangat-2 . harap lepas nieh ada mase untuk kita cam dulu dulu lagi ye .





Syukran Jazilan. Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment