All praise to Him . I'm happy today . Pray for my FUTURE please :"

28 October 2011

try this . SUKA SUKI ! :D

1) Pilih bulan kelahiran korang .

Januari : Aku menari depan.
Februari : Aku gigit
Mac : Aku belasah

April : Aku tergila-gila dekat
Mei : Aku terhantuk
Jun : Aku terkentut depan
Julai : Aku buat tarian ayam dengan
Ogos : Aku pergi jamban dengan
September : Aku lempang dekat 
Oktober : Aku muntah depan 
November : Aku jerit dekat
Disember : Aku sepak


2) Pilih nombor hari jadi korang

1-justin bieber
2-komputer aku
3-cikgu

4-ketua kampung
5-apek tue 
6-gangster
7-handphone aku
8-nicole david
10-driver bas
11-kuda kepang 
12-kawan baik aku
13-polis 
14-taik kuda
15-beruk1
16-mak mentua aku
17-mak tiri aku
18- girlfriend / boyfriend aku
19-mak cik kantin
20-osman kering
21-labi-labi
22-siti nurhaliza
23-mangkuk jamban 
24-karipap
25-bapuk/maknyah/pondan
26-kawan aku
27-artis raja lawak/akademi fantasia
28-jiran aku
29-orang gila
30-taylor swift
31-awek cun / mamat nsem

3) Pilih baju yang korang pakai sekarang .

Putih- sebab aku perasan cantik/hensem n teramat hensem
Hitam- sebab aku hot
Pink- sebab aku tak tahu malu
Merah- sebab aku kurang perhatian ibu bapa
Biru- sebab aku sakit hati
Hijau- sebab aku mintak puji
Ungu- sebab aku jeles
Kelabu- sebab kuda laut yang suruh
Kuning- sebab suka hati aku lah .(mode dengki)
Oren- sebab aku baru frust menonggeng
Coklat- sebab aku kurang kasih sayang
Lain-lain - sebab aku fikir aku hebat (hahaha)


sila jawab..

  • leave ur comment :)
  • let me know ur answer :D



Syukran Jazilan. Thanks for Reading

3 comments: